Klassresa! <3

Förlåt har haft en väldigt dålig uppdatering... ska försöka bli lite bättre. ;)
Iaf har inte gjort så mycket endå, längtar bara så mycket efter klassresan som hela klassen kommer ha imorrn. ;)
Och sen har jag världens bästa kompis som skutjar oss dit med sin bil, så jag och alla mina vänner kommer få åka i hennes ''7-sitsbi''l tsm! :D ( älskar dig Klara! )

Laddar upp lite bilder på måndag sen när klassresan är över! ;)

Jag och ''Ella gmn'', för en vecka sedan. <3 ( haha gud så roligt vi hade! )

Kommentera..? ♥
Postat av: MaJoo

Har också en sån vit tröjja med My på ( ; Söt!

Fin blogg,förresten!

2010-06-30 @ 00:21:56

Kommentera här! ♥

Du heter..?
Är du värd att minnas..?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg dåå? ♥

Och vad vill du säga till mig? ♥

Trackback
RSS 2.0