Fixa din egna bikini och vinn!

Hej hej, Har hållit på med en bikinidesign hela dagen! Just nu kan man vinna en resa med destinationen.se!
Får hålla tummarna på att jag vinner! (haha NOT) har alltid otur! :P

Iaf: så här ser min bikinidesign ut så länge... hur kommer din se ut??
Så tryck nu på denna snygga tjejen skrolla ner och rösta på min alldeles egna bikini! Ha det så bra pussar och kramar!


Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentera..? ♥
Postat av: Elina

DEn ser såå oäkta ut. Vill vara ärlig så du inte tror att du är bäst på att designa1! ;(

2010-03-29 @ 23:03:23
Postat av: wenniet<333

Jag märkte inte att den var på lossas innan min kompis sa det i skolan hehe skit snygg ;)

2010-03-30 @ 17:16:47
URL: http://wenniet.blogg.se/

Kommentera här! ♥

Du heter..?
Är du värd att minnas..?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg dåå? ♥

Och vad vill du säga till mig? ♥

Trackback
RSS 2.0