''Ballerina Kladdkaka''

Hej hej!
Gick till ett Café idag för att fika, men såg att Cafét var stängt. :( haha poor me!
Men det löste sig! ;) Jag gick till Ica istället med min kompis och köpte några bakelser. :D mums!
Dvs när vi gick dit såg vi att ballerina hade gjort en ny smak på sina kakor ''Ballerina med kladdkaka''!
Haha hur gått låter inte det!? ;)
Så min kompis och jag köpte dem och sedan gick vi hem för att provsmaka de nya goda kakorna!
Vi öppnade kakpaketet och tog vars en kaka. De var jätte goda, chokladfyllningen var SKITGOD! :D
Sedan såg vi att det stod ''Gott att doppa!'' så vi prövade att doppa kakorna i mjölk... och gissa vad..?
DET VAR ENNU GODARE! :D
Jag ger ballerinas nya kakor 5 stjärnor av 5 möjliga! (SKITGODA!)
Orkade inte ladda upp någon bild.. ;)

Kommentera..? ♥

Kommentera här! ♥

Du heter..?
Är du värd att minnas..?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg dåå? ♥

Och vad vill du säga till mig? ♥

Trackback
RSS 2.0