Ny Tandborste...

Hejsan! Har inte hunnit göra någon uppdatering på länge, ska försöka hinna i morgon om jag hinner! (kommer aldrig hända!) Haha ;) nää men jag ska försöka.

 

Aja ska ta och lägga mig nu och borsta min tänder med min nya söta tandborste från ''Jordan''!  ;)

 

Söt va...? (love it)




Kommentera..? ♥
Postat av: avish <333

Jag har den med Zebra på!! :D <33

2010-01-30 @ 10:34:52
Postat av: Anonym

sv: sånt ogillas enormt!

xO & hennes blogg består bara av google bilder. orka, hon borde sätta ut kläder och sånt där hon köpt de för ett lämpligt pris o lämpligt ställe, men allt som hon köpt e typ från melba o så ;(

2010-01-30 @ 10:49:38
URL: http://lindy.webblogg.se/

Kommentera här! ♥

Du heter..?
Är du värd att minnas..?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg dåå? ♥

Och vad vill du säga till mig? ♥

Trackback
RSS 2.0