Dagens fråga:


 

Dagens fråga är..?

Är det fel att ha läppstift..?




Bild hittad från google



Hej Hej!

 

Har varit skitdålig på att göra en uppdatering på länge... aja ska inte snacka om det... ;)

 

Dvs: kommer ni ihåg förra inlägget där jag skrev om det där läppstiftet! (ni som inte kommer ihåg skrovla ner.. HAHA! ;)

 

Iaf köpte det nu i helgen! Så J*VLA SNYGGT! får inte svära i bloggen! ;)

Iaf jag köpte nr. 84 ! Tyckte först att det var lite för mörkt, men man vänjer juh sig! :)

 

Så idag kom alla fram och frågade: ''har du läppstift ?'' Jag tyckte det var lite pinsamt för jag brukar oftast ha ''LIPGLOSS!''Haha!

Så nu när jag hade på mig mitt läppstift kändes det lite som att jag var en ''minitant!'' USSCH!  (Just not me!)


 


 

Så min fråga är: Är det fel att ha läppstift?




Kommentera..? ♥
Postat av: Elise

sv: haha ja det kan man verkligen säga att det gjorde :S



ja jag tycker det är snyggt med både kurvor och smalhet liksom, beroende på hur personen klär sig och anpassar sig :)

2010-02-08 @ 23:53:53
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Bella <3

neej gumman ! <3

deläppstiftet du har är jätte ffin! :) <3

2010-02-09 @ 15:57:51
Postat av: isabullen

neeeej det tycker jag inte, det är ju typ inne(?) med det :p tycker det är helt okej på de flesta. men vissa använder det för att leka lite trend"vetare" (vet inte vad det heter..) men jag tycker att du ska testa att använda det :D

kram

2010-02-12 @ 23:35:09
URL: http://isabelle.blogg.se/
Postat av: Lowan

Mörkrött och utsmetat läppstift ftw 8>

(nejdå, inte härmat från MM :P)

2010-02-13 @ 00:09:08

Kommentera här! ♥

Du heter..?
Är du värd att minnas..?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg dåå? ♥

Och vad vill du säga till mig? ♥

Trackback
RSS 2.0