Modehus.nu..?


Hej!

 

Gick precis in på Modehus.nu - din modebutikk på nätet och tittade på deras kläder ifall det var något som intresserade mig.

Men när jag såg deras modeller höll jag på att spy! Inte för att de såg dåliga ut, det var hur de poserade framför kameran!

 

Har aldrig sett någon ''shopsida'' där modellerna poserar så! Man kan väll ha modeller som visar upp ett klädesplagg men liksom bara kolla in dessa bilder! :O


Och jag lovar det finns värre bilder än det här!




Kolla bara in den här bilden! :O



Det räcker väll med att man visar ett parskor??....


Kommentera..? ♥
Postat av: Avve

Gud, normalt..

2010-02-26 @ 23:53:23
URL: http://avves.tk
Postat av: Anonym

Me like!

2010-03-13 @ 19:04:31
Postat av: Sara

Jag rekommenderar www.frutty.se

2010-11-06 @ 21:40:42

Kommentera här! ♥

Du heter..?
Är du värd att minnas..?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg dåå? ♥

Och vad vill du säga till mig? ♥

Trackback
RSS 2.0